Արխիվ
ՀԿԵ-ում շահագործման է հանձնվել նոր կոմպյուտերիզացված գծաչափ վագոն-լաբորատորիան
11.05.2012
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունում սկսում է գործել ՎԿԼ-Պ2.1 նոր կոմպյուտերիզացված գծաչափ վագոն-լաբորատորիան: Վագոնը գնվեց «ՀԿԵ» ՓԲԸ-ի ներդրումային ծրագրի շրջանակներում և արտադրված է Ռուսաստանի Տեղեկատվական և տրանսպորտային համակարգերի գիտաարտադրական կենտրոնում (ԻՆՖՈՏՐԱՆՍ - ИНФОТРАНС):
ԿՎԼ-Պ2.1 նախատեսված է մինչև 120 կմ/ժամ արագության պարագայում ռելսերի վիճակի ավտոմատացված հսկողության և գնահատման համար: Հատկանշական է, որ տեխնիկան կարող է աշխատել ցանկացած եղանակին՝ ինչպես անձրևի, ձյան, մարախուղի, այնպես էլ ցածր ջերմաստիճանի, ռելսերի սառցակալման պարագայում:
Գծաչափ վագոն-լաբորատորիան, մասնավորապես, իրականացնում է ռելսերի վիճակի հիմնական ցուցանիշների ախտորոշումը, սահմանում է գծի հիմնական չափորոշիչները, իրականացնում է գծի վիճակի վիճակագրական վերլուծությունը 1 տարվա կտրվածքով: Հետազոտության ժամանակ սարքը նաև ավտոմատ կերպով ցուցադրում է անցյալ ասխտորոշման արդյունքները՝ միաժամանակ համեմատելով հին ու նոր տվյալները:  
Լաբորատորիան նաև անցկացնում է հսկվող չափանիշների ավտոմատացված մշակումը՝ ձևավորելով համապատասխան հաշվետվությունները:
Գծաչափ վագոն-լաբորատորիան սկսելու է աշխատել արդեն այսօր և թույլ կտա կատարելագործել երկաթուղային ենթակառուցվածքի վիճակի հսկողության գործող համակարգը, ինչն, իր հերթին, կբերի գնացքների երթևեկության անվտանգության մակարդակի բարձրացման:
Հիշեցնենք, որ գնացքների երթևեկության անվտանգության, ուղևորների կյանքի և առողջության ապահովումը հանդիսանում է ՀԿԵ-ի գործունեության առաջնահերթություներից մեկը: Այս նպատակով անցկացվում են գծի և շարժակազմի պարբերական զննումները, իրականացվում է ենթայառուցվածքի արդիականացման և առողջացման ծրագիրը, որի շրջանակներում մասնավորապես, արդեն վերանորոգվել է մոտ 160 կմ գիծ, փոխվել է մոտ 260 հազ. փայտե և 7,7 հազ. մետաղաբետոնե կոճղ:
Միայն 2012 թվականի ընթացքում, մասնավորապես, նախատեսվում է կապիտալ վերանորոգել մոտ 20 կմ գիծ, ուժեղացված վերանորոգումը կանցնի մոտ 145,6 կմ գիծ:
 
Share |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАО "ЮКЖД" 2012 г.